تعمیر لباسشویی ال جی تراز کردن لباسشویی در کرج
نوشته شده توسط : lg

تعمیر لباسشویی ال جی تراز کردن لباسشویی در کرج

اگر ماشین لباسشویی  ال جی شما موقع گردش تکان های شدیدی می خورد و یا در طول زمین حرکت می کند؛ به احتمال زیاد نیاز به تراز کردن پایه های زیر ماشین لباسشویی ال جی و.. دارد. این مشکلات همیشگی هستند و اصلاح آن خیلی راحت و آسان است. با شرکت توربو سرویس همراه باشید تا نحوه تراز کردن ماشین لباسشویی ال جی به روش های گوناگون را یاد بگیرید.

دلایل تراز نبودن ماشین لباسشویی ال جی

در گام نخست علت تکان خوردن ماشین لباسشویی ال جی را موقع چرخش چک نمایید. دلیل آن غالبا به صورت ناگهانی بعد از جا به جایی ماشین لباسشویی ال جی یا خرید آن اتفاق می افتد.

در ماشین لباسشویی ال جی خود را باز کنید و توجه کنید که لباس ها به صورت منظم در مخزن چیده شده اند. اگر لباس ها یک طرف مخزن هستند حتما لباس ها را به صورت مساوی در مخزن قرار دهید. در ماشین لباسشویی ال جی خود را ببندید و مجددا ماشین لباسشویی ال جی را روشن کنید. اگر این روش سبب تنظیم شدن ماشین لباسشویی ال جی شما شد همیشه به این نکته توجه کنید.

ماشین لباسشویی

یکی از علل اصلی به وجود آمدن لرزش و صدای نامطلوب در ماشین لباسشویی ال جی قرار گرفتن لباس ها در ته مخزن به دلیل نیروی جاذبه میباشد. غالبا برای حل این ایراد شرکت های گوناگون در صدد بالانس کردن لباس ها در مخزن شستشو بوده اند. در این روش با کنترل مقدار بار روی موتور اصلی تلاش در پخش کردن لباس ها در مخزن شستشو دارند. قرار دادن لباسها به حالت گلوله شده در مخزن لباسشویی ال جی مناسب نیست.

تراز کردن ماشین لباسشویی ال جی

جهت تنظیم لرزه گیر ماشین لباسشویی ال جی، باید ماشین لباسشویی ال جی خود را به یک طرف شیب کنید. شاید پایه زیر ماشین لباسشویی ال جی به خوبی تنظیم نشده باشد. ماشین لباسشویی ال جی را به یک طرف شیب دهید. مراقب باشید موقع بررسی تنظیم بودن پایه زیر ماشین لباسشویی ال جی زیاد شیب دار نکنید تا پایه ها دچار مشکل و عیبی نشود. این پایه ها وقتی از حالت قفل خارج می شود و با دست قابل چرخیدن است.




:: برچسب‌ها: تعمیر ماشین لباسشویی در اندیشه , بوش سرویس , تعمیر ماشین لباسشویی حرفه ای , تعمیر ماشین لباسشویی با ضمانت , تعمیر ات تخصصی ماشین لباسشویی , تعمیر ماشین لباسشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: